Gulsumm_ oznur912 merhaba ben selin tertemiz e gidiyorum gebelikten önce de bir kaç kez gitmiştim memnun kaldım onunla devam ediyorum güler yüzlü biri sorum falan olursa açıklıyor 8+6 yim şuan yolumuz uzun tabi ki siz hangisine gidiyorsunuz