[silindi] Tıbbi genetik bölümünden randevu alıp gidiyorsunuz. Size belli başlı sorular soruyorlar onu anlatiyorsunuz. Sizden ricam sadece 2 Katibim var diyin ikiden aşağı kayiba bakmıyorlar çünkü biri evde düşük oldu derseniz zaten sıkıntı olmuyor. Neyse sonra eşinizden 1 tüp sizden 2 tüp kan alıyorlar sizden alınan ikinci tüp kan pıhtılaşması için alıyorlar. Daha sonra 1-1,5 ay içinde sonuçlar çıkıyor . Mesaj olarak bildiriliyor genelde ama ben hastaneye gitmiştim o süreçte kendim aldım raporu çünkü bazen mesaj geç düşebiliyor. Sonra o sonuçları alarak aynı doktora gidiyorsunuz randevu almanıza gerek yok demişlerdi bize doktor çıkan sonuçları yorumluyor zaten iki tüp kanda biri kromozom analizi biri kan pıhtılaşması oluyor. Kromozom analizinde sorun yoksa zaten sıkıntı olmuyor. Çünkü kromozom analizi testinde sorun çıkarsa doğal yolla gebe kalamayacağınız icin sizi başka alana yönlendiriyor. Zaten bu doktordan sonra o elinizdeki raporları kaybetmeye özen gösterin çünkü ıslak imzalı bir rapor. O raporu ayriyetten bir kadın doğuma gösterin çünkü genetik doktoru ve kadın doğum doktorunun yorumları farklı olabiliyor. Bunu genetik doktoru demişti.ve sonuçlar e nabizda çıkmıyor .🥹