3 gündür belimin sağ tarafında şiddetli ağrı var dinlensemde geçmiyor sanki tutulmuş gibi ama ne doğru düzgün yatabiliyorum ne yürüyebiliyorum uzansam ayrı bir dert kalkmaya çalışsam ayrı çok ağrım var bugün parol içicem inşallah etki eder ilaç kullanmamaya çalıştım 3 gündür ama dayanamıyorum bu haftada bu ağrı normal mi acaba. Ev süpürmüştüm ordan mı oldu diye düşünüyorum varmı böyle bişey yaşayan. Sağ (sanırım böbrek kısımı) ve omuzumda sağ (sanki kulunç ağrısı/tutulması gibi)