Yasewens Ben 10 haftalığım kanama kesem olduğu için günde 3 sefer kullanıyorum sizde başta kullanıyor muydunuz
Wewe Yasewens evet canım benimde kanama alanım vardı, 2 hafta kadar sürdü. Ama doktorum garantilemek adına 3 ay günde 3 tane fitil kullandırdı. Sen muhakkak düzenli kullan, kanama alınından asla korkma
Wewe Happymombusra bende perinatoloji tarafından takipliyim ücretli bir şekilde devlet hastanesinde doçente gidiyorum . En iyisi böyle olur demiştim ama içime sinmiyor doktor, son haftalarda doktorda değiştecek gücümde kalmadı. Bende 2 tane kullanacağım kararlıyım artık sayenizde
Yasewens Wewe ben ağızdan kullanıyorum bol bol dinleniyorum beslenmeme dikkat ediyorum ama neye göre arttırıp azaltmış kullananlar onu anlamadım ağrıların artmasına göre vs mi acaba
MRVESRV Wewe Dene bakalim faydasini gorecekmisin ona gore 3lersin. Herhangi bir zarari yok destekliyor aksine. Bana cok faydasi oluyor