[bilinmeyen] doğumdan bi gün önce gece hüngür hüngür ağladım stresten seni çok iyi anlıyorum ama gerçekten gerek yokmuş o kadar korkmama. yatağa oturuyorsun bi iğne yapıyorlar belinden. Ben doktorun orda olduğunu görmesem iğne yaptığını anlamayacaktım o derece yani hiç ama hiç acımıyor korkma. Anında ayakların ısınıyor zaten belden aşağısı uyuşuyor. Hissediyorsun ama Ağrı acı duymuyorsun hiç korkma. Bi de anında çözüm var. Mesela ufak bi bulantım olmuştu bebeği çıkarırken biraz sallanıyorsun çünkü. Midem bulanıyor dedim anında bi ilaç verdiler damardan anında kesildi. Zaten çok kısa bi sürede çıkarıyorlar bebişi. Sen bebişi izlerken onlar senin dikişi yapıyorlar onda da bi acı duymuyorsun zaten