Whit3 gün olarak aynıyız bende de nişan yok akıntı var. Akşamları bir kaç sancı oluyor başka bir şey yok kasılma var sertleşiyor karnım bebiş kanalda ama gelen giden yok 🤣 hem doğsun istiyorum hem korkuyorum hem biraz daha kalsın istiyorum bir gün bir gündür onun için anne karnı daha iyi. İki gündür kaburgamda toplanmaya başladı anlamadım aşağı daha da inmen Laz’m çocuğum 🤣