Bsrabzkrt Merhaba arkadaşlar ramzi teorisi bilenler tahminde bulunabilir mi resmi bir türlü yükleyemedim ama geliniz bugün muaneye gitti karından ultrason yapıldı ve bebişimiz kesenin sağında şimdi cinsiyeti ne oluyor 😀😊😊
Bsrabzkrt Senagrkn değilmi bende öyle biliyorum çünkü benim bebeğim kesenin solundaydı burda herkes erkek dedi gerçekten de erkek bebğim olucak inşallah resim atamıyorum nedense bir atabilsem ama net yani kesenin sağında direk😊😊
Bsrabzkrt Elamomy tamam benimkini bilmiştin benimki kesenin solundaydı erkek bakalım bu belli olunca yazarım 😊