Asel_in_annesi ayni haftada bana da kendi doktorum değil başka doktıra gitmek zorunda kalmiştim çalişma raporumu almak için doktor bacaklari çok kısa dedi hemen yine detaykiya gir deyip beni panik yaptirdi ağla ağla perişan oldum. 33 haftada erken doğum oldu üzütüden bebek ayaklari gayet normal hiç kısa değildi ben yaşadğim sıkıntı stresle kaldim sonrasimda uğraş dur o yüzden kendinizi üzmeyin sonra daha çok üzülünüyor