1994ozg Merhaba kızlar hastaneye süt götürmem gerek sağdım şimdi 3 saat sonra falan verebilicem, dolaba koyup yola çıkarken yanıma alsam (yol 1 saat) ne kadar dayanır o şekilde toplamda?
Feliz 1994ozg ben de öyle yapıyordum. Sağıp dolaba atıyordum 1saatlik yol gidiyordum ve bozulmuyordu. Yoğun bakıma verince hemen orda da buzdolabına atıyorlardı. 4saat falan kalıyor yani. Zaten dışarıda 1-2saat, dolapta 3-4 saat bozulmuyor.