Mucizemela ben bebeğim olsun diye hep doktora gittim ve hep alttan muayene etti aşılama oldu yine alttan oldu. Bence takılacak bir durum değil önemli olan bebeğinizin sağlıklı olması bakın insanlar bebeği olsun diye sürekli alttan muayene oluyor ne ilaçlar içiyor ayrıca doğuma yakın da alttan muayene olunacak çok abartmaya gerek yok bu heyecanın keyfini sürün böyle sacmaliklarla gölgelemeyin😉