Kızlar 22 haftalığım. Tsh 3.27 çıktı. Levotiron kullanıyorum 25 mg lik, doktorum dozu 50 ye çıkardı. Dahiliye doktorum endokrine bir görün dedi. 3. trimester döneminde tsh 3 ün altında olmalıymış. Endokrine gidenler var mı? Ben randevu bulamıyorum🥹 doktorunuz ilaç verdi mi