Anonimi1 Boşanma davası için avukat ücretlerini biliyomusunuz ve barodan avukat nasıl talep ediliyo çok uğraştırıyomu? Acil yaşayanlar bilen arkadaşlarım cevap verebilirmi?🙏🏻
Girlmama Anonimi1 anlasmaliysa bir avukata protokol yazdirin cok yuksek bir meblag degil onu iki taraf da imzalayip aile mahkemesine vericeksiniz surec baslicak eger cocuk varsa ama avukata basvurun ne olur ne olmaz
Sarl9697 Anlaşmalı boşanma için Vekalet olmayacaksa dilekçe + protokol normalde 8 bin ve üzeri (çocuk, talınmaz, banka kredisi,,, ayrıntısına göre değişiyor)Vekaletli olacaksa her türlü 30 bin
Anonimi1 Sarl9697 vekâleti avukata kendin gitmediğin için veriyosun değil mi avukat sadece gidiyo birde çocuk derken neyi kastettin çocuk olunca ne değişiyo ki
Sarl9697 Anonimi1 evet vekâlet verdiğiniz de siz sadece imza atıyorsunuz çocuk olunca nafaka görüş günleri felan için de şartlar oluyor
busebasaran06 Anonimi1 Aşkım seni iyi savunur sadece o savunmayı kendin de yapabilirsin bence ayrılmayı düşünüyorsan da haklı sebeplerin vardır mutlaka
Anonimi1 Sarl9697 peki dilekçeye Protokol hazırlandığında yazılmazsa çocuğun şu kadar nafaka yada görüş günü karsı tarafın falan bunları hakim belirliyor zaten yazmasanda olurmu peki şartmı
Anonimi1 busebasaran06 Evet var ama hakimin karsısında hepsini tabiki anlatamazsın diye düşünüyorum sadece anlaşamadığını dile getirirsin yani değilmi
Girlmama Anonimi1 anlasmali olacaksa nafaka talep ediyorum, cocugun bende kalmasini istiyorum tarzi yazmaniz yeterli olur ina zaten mahkeme karat veriyor
Anonimi1 Girlmama ben bunları yazmasam zaten hakim bunlara karar vermiyomu hani nafaka dememe gerek yok zaten bağlıyo bide çocuğun bende kalmasını istiyorum yazmasam da zaten bana vermezmi 6 aylık çünkü bebek yazmak gerekşyomu illa