94yeliz Ben trendyolda Miss Dünya Lissa diye bir sayfa görmüştüm. Güzel modeller vardı yorumları da epey iyiydi. Fiyatları da uygundu. Bir bakin isterseniz belki beğendiğiniz bir şey çıkar. Sabahlıklı bir model kullanışlı oluyor.
Gerçi ben bu sefer pentiden ince bir alt üst takım aldım. Mama serisinde güzel takımlar vardı 1500 tl civarıydı mağazada. Kumaşları da güzeldi.