-rabiss54- yasmin51 Giray düşünüyorum eşimde kabul ederse kızımın adı Umay ona uygun olsun diye bu ismi düşündüm çok da güzel bence
Esmaaaaaaaaaaa yasmin51 kızımız olursa Umay oğlumuz olursa Altay koyacaktık , kızımız oluyor Umay Sena’mız 🥰
Bglmmrn SuEr_Tu1512 bende aynısını düşünüyorum bakalım artık hayırlısı sağlıklı olsunlarda ama Rabbım günah yazmasın gönlüm kızdan yana 🥹
SuEr_Tu1512 Bglmmrn Hep öyle biliyor musun🥹 Aman tek sağlıklı olsunlar da erkek olsa sevip, bakmıycaz mı☺️
Bglmmrn SuEr_Tu1512 aynen bakacaz tabi o ada evlat sonuçta sağlıklı hayırlı olsunda bakalım 7 aydır düzenli olmasa deniyorum olmadı bu inşallah olur hayırlısıyla 🙂
Meri3535 yasmin51 Atlas Efe olucak 💙 Atlas benden Efe tamamen coğrafi 😂 ama hiç kimse karışmasaydı adını Mars koymak isterdim. 😁