Bbsozlm 38 haftaya sezaryenim planlandı çok stresliyim ve korkulu neden bilmiyorum 2. çocuğum doğumdan korkmuyorum yetebilir miyim korkusu açıkçası. 38 hafta direk erken mi doktorum gelişimi iyi dedi ama bana erken gibi de geliyor
kalocwom Bbsozlm Kilosu yerindeyse sorun olacağını sanmıyorum 36 da sezeryan olanlar da oluyor endişe etmeyin 💖
MeltemZerey Bende 38+0 a gün aldım bende gelişimiyle ilgili bi problem yaşar mıyım diye düşündüm. doktorum beklersek kilo alımı daha fazla olur ama gelişimi 38. Haftadan itibaren tamamlanmış oluyor dedi. Sağlıkla gelsin :)
asli_13 Bir sorun olmaz daha erken doğanlarda oluyor sonuçta. Ama benim doktorum en iyi kuvöz anne karnıdır der hep ne kadar geç o kadar iyi diyordu. 38+6 da doğurdum sezaryen ile.