Semakaraman
Merhabalar, ben ikili tarama testi de yaptırmıştım çok şükür onda da bir sıkıntı çıkmadı bunu da kendi isteğimizle yaptık açıkçası devlette randevu yoktu hiçbir yerde(doktorum yeşil alan açmasina rağmen) , biz biraz da geç kalmıştık bu yüzden gittik ve zaten benim bir riskim olmadığı için perinatolog ile aynı işlemi yapacağı için biz radyologa gittik, doktor da çok iyiydi, bebeğim yüzünü göstermeyince iki gün sonra tekrar gittik o gün de detaylı bir şekilde baktı yaklaşık 40 dakika sürüyor her şeyine bakıyor ve 3 boyutlu olarak biliyorum ben.