SusamNur Bı gobis var ama göbekten mı bebekten mi anlamadım çok zayıf olan birinin çıktıysa bebiş diye sevinecegim😂
Yenianne92 SusamNur bende deayni durum var gobek mi bebek mi anlamadim ortaya karisik biseyler var sanirim
Evrem13 10+5 teyim ve inanılmaz fırladı göbeğim normalde zayıfım ama bu kadar hızı bende çözemedim. Bu hızla büyürse göbeğimi taşımam çok zor olacak :)
SusamNur Benimde yusyuvarlak çıktı bir de karnimin alt kısmı belli oldu hadi bakalım şekli nasıl sizinkilerin benimkine erkek dedi annem alttan yuvarlak erkek olurmus😊