kızlar sabah doktora gittim 38+2yiz 3400 gram ultrasonda doğum 26sında gözüküyor haftaya çarşamba yine doktora gitcem bebeğin kilosuna göre doğumun belli olur dedi eğer fazla kilo almazsa 26sını bekleriz sancı açılma vs olmazsa suni sancıyla doğumunu başlatırız dedi sizin bu haftalarda kilolar kaçtı yada daha kilo alır mı bebeğim 🫠