edabolukbasi3- 17 de erkek dediler ama kesin ve net değil erkek olursa eşime metehan ismini sundum kabul etti sizce nasıl huyu suyu nasıl oluyor var mı metehan tanıdığınız bir kaç isim daha önerdim ama onları beğenmedi onlarda evren gökhan gökdeniz idi
Deletedmom_247 kendinizin içine hangi isim sinerse onu koyun,başkaları çok konuşur herkes kendi çocuğuna ne isim koyarsa koysun siz kendi istediğinizi koyun eşin ile birlikte. İsmi çok güzelmiş,rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰
Beybisiiiii Merhaba kızlar bebeğim için hastane çıkışı ve isimli yastık yaptırmıştım ama ailevi sebeplerden isim değiştirmeye karar verdik Ebrar isimli yastık ve hastane çıkışı var uygun fiyata vereceğim