Masal2021 benim göğüslerim damar damar olmuştu çok acıyordu ayağımın altı yanıyordu test verdim 2.6 çıktı sonuö foktor 0-5 arası negatif ama negatif olunca <<2 yazıyoruz oyzden bu değer yükselebilir yeni yğkselmeye naşlamış olabilir oyzden 2 günde bi kan alacam dedi yarın tekrar kan vericem bakalım yükselmişmi düşmüşmü🫣