Kubra0021 Kızlar 75 hamile kaldım boyum 172 3 çocuğum olacak 32haftalik 3 günlükken kontrole gittim 85 kilo olduğumu öğrendim bebeğim ise 1900 Gr sizce normalmi
Niloya_51 Kubra0021 Bende 25+3 84 ile başladığım gebeliği şuan 90 6 kilo almışım benim önceden vardı kilom kiloyu göstermem boyum olduğu için ama kemiklerim baya iri galiba
AdaEcem Kubra0021 64.5 kiloyla hamile başladım. Boyum 167 ,3.gebelik 28+4 olduk 69.5kilo olmuşm. Havalar ısındı pek iştahım yok. 2.gebeligim de fazla kilo almıştım bu gebelik normal. Kilo almaak istemiyor m vermesi gerçekten zor🥹
GizemHamza34 Kubra0021 ikinciye hamileyim 23 haftalığız 5 kilo almışım 🤦🏻♀️ 85 oldum ilk hamileliğim de 60 la kalmıştım 22 kilo almıştım 😔
aysegull01 Kubra0021 32+5 im 105 kiloyla hamile kaldım 9 kilo verdim diyetisyene ilerlediğim için şu an 99 um
Nergs92 Yaa maalesef 80le hamile kaldım. 15+1′im şu an. 1kilo almışım. Bu ikinci cocuk. Ahhh ahhh ben evlendiğimde (24) 50 kiloydum🥲 (9 sene önce) 😂😂 şu an bu konuyla tam bam telime dokundunuz. Nasıl verilecek bu kilolarrr kizlarrrr..
Kubra0021 Nergs92 normal verilir diyorlar ben sezeryan olacam sezeryan kiloları kalıyor deniliyor psikolojim çok bozuk 😭😭
Zehra_nergis Kubra0021 ilk gebeliğimde 69 ile hamile kalıp 79 ile doğuma girdim doğumdan sonra 63 e kadar düştüm verilmiyo diyenlere inanmayın sadece göbek kalıyo biraz
Aysegulmert Benim 24. Hafta 12 kilo almışım , ilk gebeliğim şeker yok ama doktor kızdı bana da alman gereken kilonun hepsini şimdiden aldın diye
Nilssuu ben 80 kilo ile başladım şu an 102 kiloyum 34 haftadayım sigarayı bıraktığım için bu kadar aldım sanırım ilk gebeliğim