Busravezeytin Kızlar sabahtan beri kasılmalarım var gün içinde iki kere nstye girdim güzel sancılarım çıktı, ama açılmam yokmuş. Böyle düzenli kasılmalar sizce sancıya döner mi ? 39+1 bu arada
Merve366 Busravezeytin iki gündür geceleri oluyor bnm de agrım adet sancısı gibi sol kaşığım da ve karnımın alt kısmında arada da belimde oluyor bizde 39 + 5 olduk dogumun habercisimi bilemiyorum
CemileSezer Busravezeytin hurma ye canım . Ben 40+1 oldum hiç sancım Yok ☺️ Perşembe’ye kadar gelmezse perşembe yatış verecek doktor
Zhraaltun Busravezeytin cok duzenliyse git cnm doktra yada once bi dus ol baktn gcmiyo vok agrn var gt☺
Busravezeytin Zhraaltun doktor kontrolüm vardı bugün zaten nstde çıkan sancılardan dolayı iki kere çağırdı. Ama sancılar açılma yapmıyor sıkıntı o :(
Zhraaltun Busravezeytin cnm bol bol yuru merdvn cok kegel egzerszleri sukuat vs bnlar a lmyi hzlndryo die blyrm
Baharasel Zhraaltun canım ben 36 haftalık Doğum yaptım kasılmalar yüzünden nst ye girdim sancılar tavan yapmış ben kasılma diye ihmal edip doktora geç gittim acil Doğuma aldı ve rahmin sol tarafında yırtık oluşmuş