Melek_05 Merhaba arkadaşlar bu sabah kanamayla uyandım dün kontrol vardı altan muayene olmuştum bu günde kanamam oldu doktora gıddım herşey normal çıktı eve yolladım başına gelen var mı acılma oldu dendı herşey temız çıktı
Ayse0434 Bende alttan muayene olduktan Bikac saat sonra çok hafif bir kan gelmişti normal bir durum zaten muayene sırasında bile kan geldi 🥲