Cemreaden777 2 kızım var. şu an 3. Gebeligim oğlum olacak. Kızlarımda mide bulantısı, koku hassasiyet hiç yaşamadım, ikinci kızımda bel ağrısı ve ayaklarım çok üşüyordu, 3 gebeliğim de de tatlı tuzlu ekşi yedim, hep çiğköfte canm çekti. Cinsiyet bağlı mi bilmem ama tek fark oğlum da yani şu aan ki gebeliğim de koku hassasiyet çok fazla oldu, kırmızı et tavuk et midem bulanıyor bunlardan, bı ara eşimin kokusundan bile tiksinir oldum 15 haftadan sonra hafifledi neyseki. Şu an 28 haftalmiz bitti çok şükür rahat bir gebelik geçiyor. Herkeste farklı oluyor cinsiyet ilgili olmadığını karar verdim kendimce 😄