Klcarslnn 37+5 haftalığım karnım bugün yumuşamış hissediyorum normalde bebeğim bir yerde toplanırdı ama toplanması vs yok hareketleri de çok hissetmedim ara ara tek tük normal mi sizce bu haftalarda bu durumları yaşayan var mı ?
Tgcbbrdmr Klcarslnn bugün bende tam olarak böyle hissediyorum daha dün doktora gittim 36+3 olduk🤦🏼♀️
Pamiramsi Daha 28 haftadayız biz toplanmalar sertleşmeler yeni başladı 🥹 bu çok oluyor mu ya gün geçtikçe bir yere toplanması rahatsız hissettiriyor can yakmaya başlıyor geriliyor 🙂
Klcarslnn Tgcbbrdmr hayırlısı ile vaktinde gelsin inşallah ❤️ son zamanlar daha zor oluyor hemen gelsin istiyorum bende hayırlısı ile
yacaco06 Klcarslnn ehh yani bikaç minik kıpırtı:( ptesiydi son kontrolüm herşey yolundaydı drum yeri dar hareketleri azalır bilgin olsun dediği için de evham yapmak istemyorum nst falan da normaldi çünkü inş bebiş iyidir