Mucize0 ben ilk çocuğumda adetime 3 gün kala test yaptım çıkmadı adetim gecikmeye başladı bende yeni evli olduğum için hormanlardan dir diye düşünüyordum çünkü diğer ayda 5 gün adetim gecikmisti sonra adet oldum yine gecikecek diye düşünmüştüm .5 gün öncesi yani adetime 3 gün kala test yaptım çıkmadı
Her neyse artik 3 gün geçti yok olmuyorum test de yaptığım için hamile değilim diye düşünmüştüm.
Tam gecikmenin 7. Günde evde test yaptım loop çift çizgi tahlil verdim megersem 5 haftalık hamileyimisim ama ilk yaptigim teste çıkmamıştı çok şaşırmıştım geç döllenmiş megersem oğluşum 🥰