Kubraliya Yanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın. Sizi kırmak niyetinde yazmadım. Nasıl üzüldüğünüzü anlayabiliyorum, aynı yoldan geçtim çünkü. İçinizi ferah tutun. Bir de açıkçası bebekte sorun olsa bile ne olursa olsun allahtan geliyor, doğuracağım gibi bir düşünceniz varsa belki de bu mr’ı çektirmemek veya diğer önerilen testleri yaptırmamak kafanızın rahatlığı açısından daha iyi olabilir. Bana öyle önerilmişti. Ama doktorların önerisine göre hareket etmek fikrindeyseniz tabii ki Mr çok önemli o noktada. Sakıncası yoksa, bebekte neyden şüphelenildi?