34+3 haftalık hamileyim pazar gününden beri kalbim çırpınıyor bi anda daralıyorum 2 gündür tansiyonumu ölçüyorum normalde 10 a 6 çıkar hastaneye her gittiğimde 2 gündür 12 ye 6 çıkıyor bugün küçük tansiyonum 4 çıktı anlayan var mı hastaneye falan gitmeli miyim?