user876544926 2-3 gündür evimde bu böcek türedi anlamadım pencerelerden mi girdi bilmiyorum 8-10 tane gördüm bu güne kadar ne yapmam gerekiyor evde bebeğim de var korktum açıkçası
Ipek0506 user876544926 canım hamam böceği bu.eczanelerde hamam böceği için jel var.geldğini düşündüğün yere sıkıyosun kokusuz zaten böcek oraya gidiyo ölüyor.tablette alabilirsin.ama cocugun varsa ulaşamasın dikkat et
Nurellaaaaaaa1212 user876544926 türünü bilmiyorum da k-othrine diye bi ilaç var. Suya karıstırıp kapı cam pervazlarına sıkıyorsun. 6 ay sinek bile giremiyor girse bile 10 dk yaşayıp ölüyor al istersen eczaneden
YavruKurtveAnnesi user876544926 asker böceği galiba, zararsızdır sokmaz korkmayın ama ilaçlama yapabilirsiniz
user876544926 Ipek0506 hamam böceği gibi değil bu uçuyor hamam böcekleri uçuyor mu ki tablet var koydum ama hala varlar anlamadım
user876544926 Nurellaaaaaaa1212 bebeğimde var o yüzden korkuyorum böcek ilaçları falan sıkıntı olur diye ama bir yolunu da bulmam lazım
Sevgilimmmmmmm Benim evim de müstakil bahçeli. Daha bugün 1 tane öldürdüm. Oluyor ne yazık ki alt kattaysan bide. Giderlerden falan da geliyorlar
user876544926 Sevgilimmmmmmm evet giriş kattayım sadece yatak odası ve oturma odasında gördüm oturma odasında daha çok tabi camlardan geldi sanırım ama bu kadar çok girme ihtimali var mı onu bilemedim ya
YavruKurtveAnnesi user876544926 keskin kokular gelmelerini engelleyebilirmiş, nane yagı, lavanta falan
user876544926 Ubuntu yok bu bildiğimiz büyük bir tür çok küçük değil dediğiniz böceği biliyorum ondan değil
YavruKurtveAnnesi user876544926 anneme gösterdim kalorifer böceği olabilir mi dedi o da 😁 görseline bakin isterseniz
eilf150 user876544926 sana cok kotu bi haberım var hamam bocegı o bende kırdayım bır sendır hem bu zamnlar cıkıyor ve ben tıksınen bırıyım ılacladım bı sene cıkmadı tekrar cıktı ama dun gördüm hatta
user876544926 YavruKurtveAnnesi baktım da bilemedim ya valla bakalım ilaçlatıcam yani böyle olamayacak