Gokkusagivemucize
İlk gebelikte sol arterde çentik vardı. Zaten kanamalı bir gebelikti ve kanama olunca hep solum ağrıyordu. Bu 3.gebeliğim ve daha doppler e girmedim. Bir kaç defa çok şiddetli ağrım oldu solda yine. Sanki oraya bir şey saplanmış değişik bir ağrı. Hatta damarım büklüm büklüm olmuş gibi. Bir süre soluma uzanıyorum ve geçiyor. Bu çentik yine varsa ağrı yapan bir şey mi ya? Şehir değişikliği yüzünden daha burada bir doktora başlayamadım