Kızlar bugün buraya herhalde bir sürü post açacağım😅😅😅 kızlar şimdi ben haftaya cuma gebelik testi yapmayı düşünüyorum. Bizim burada da genellikle awox marka yok . Varsa da zor bulunuyor. Genellikle predictor early var. Bu marka da çok iyi biliyorum şimdi bu testin pembe\turuncu olanı var. İkisinin arasındaki fark nedir? İkisi de aynı hassaslıkta mı?