Yasoss kontrolünde doktorun sorun olup olmadığını yada bunun olabileceğini gayet normal olduğunu hiç açıklamıyor mu ben bu tarz konuları buraya yazmayı çok doğru bulmuyorum kimi ah vah çok kötü kimi gayet normal olabileceğini söyleyebiliyor. Kimisi ise elinin altında internet olmasına rağmen gram araştırma zahmetine girmeden kulaktan duyma şeyleri burada cevaplayabiliyor haliyle insanların morali bozulabiliyor zaten kafaya takmış bir durumda oluyorsunuz böyle şeyleri en doğru şekilde doktorunuz yanıtlar bildiğinizden şaşmayın sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle 😘🌺