Aynı fikirdeyim canım, bebek arabası gerçekten en önemli alışverişlerden biri. Ben de baya kararsız kalmıştım ama sonunda Wagon Premium aldık, iyi ki de almışız diyorum. Hiç hantal değil, tek elle bile katlayabiliyorum. İç hacmi geniş, bebek rahat ediyor. Taşıma kapasitesi 75 kilo, iki çocuğum da biniyor hâlâ sorunsuz. Hem uzun süre gidiyor hem de kullanımı çok kolay.