Grip oldum doktor ilaç yazmadan beta bakalım dedi bebek istediğimi söyledim pazartesi 2.1 bugün 3.96 tahmini bata 6 gün var doktor yeni yerleşiyor sanırım gecikmeden sonra tekrar ver dedi ilaç yazmayalım ne olur ne olmaz doğal şeylerle atlatmaya çalış dedi serum taktı çok sevindim bu kadar erken yakalanabildiğine de aşırı şaşkınım böyle olup yükselme gören var mı