Merhabalar, 9+3 haftalığım. 3 gündür geçmeyen gözüme vuran baş ağrısı var. Normalde arveles bile migrenime yetmez. Mecbur şu an sadece parol. Magnezyum içmemi söyledi doktor o da iyi gelebilirmiş. Tüm bunlar fayda etmedi. Gece acile gittim. Oksijen ve parolu serum olarak verdiler. Parolu 2 tane arka arkaya içebilirsin dedi doktor. Ama geçmemeye yeminli gibi. Neler yapabiliriz öneriniz var mı?