Kızlar selam dün detaylı ultrasona girdim bebeğimin herşeyi çok iyi çıktı şükür ama kafası haftasına göre 10 gün geride dedi kafa içindeki beyin fonksiyonları gayet yerinde görünüyor dedi amniyosentez yapabilirsin dedi zeka geriliği olabilir genetik olabilir enfeksiyonel bir rahatsızlık olabilir yapısal da olabilir dedi eşimin tarafında da benim tarafımda da engelli doğum yok bir de eşimin tarafı yapısal olarak hep küçük kafalı özellikle kaynanamın kafası vücuduna göre küçük benim gibi aynı durumda olan var mı bebeğimde oldukça hareketli kıpır kıpır şuan 20+3 haftadayım