Güzel anneler merhaba deneyimlerinize ihtiyacım var . Belirtileriniz kaçıncı haftalarda yok oldu ? Benim kramplarım ve göğüs ucu hassasiyetim dışında belirtim hiç olmadı biraz da uyku şuan sata göre 10. Ultrasona göre 9. Haftamdayım progestan kullanıyorum ve kramplarım da kayboldu siz de nasıl durumlar :)