Kızlar merhaba benim doktorum bizim çok iyi uzmanımız var seni oraya yönlendireceğim hiç başka bir yere gitmene gerek yok dedi dün gittim radyoloji uzmanı bu arada on dk bile sürmedi doktora bugün sordum hocam çok az sürdü yani beni tatmin etmedi dedim tamam için rahat etmediyse bir arkadaşım var perinatolog ona git dedi biraz sert bir ifadeyle doktorlar hiç eleştiriye gelmiyorlar ve hastanın bilinçli olmasını kaldıramıyorlar çok sinirlendim nerdeyse doktoru değiştireceğim artık bu konuda tecrübesi olanlar lütfen paylaşabilir mi ? Nasıl bir yol izlemem gerekiyor ?