Hanımlar ilk sezeryanim sonrasi ele gelince aşırı titreme yaşamıştim aşırı korkmuştum ne oluyor diye sizde titreme oldu mu ? 20 Mayısta ikinci sezeryanim olacak yine titreme olacak mi cok tedirginim. Ayrıca titreme esnasinda üzerimi ortün demistim aşırı usumustum normal midir acaba?