Byzkymazz Arkadaşlar 20 haftalık hamileyim kapalı safra kesesi ameliyatı oldum üç gün önce daha kontrole gitmedim ama karnımda 4 delik var sizce normal doğum yapabilir miyim zorunlu sezeryan mı olur
Zhraaltun Byzkymazz cnm bunu en iyi bilck olan doktrundr biz ne desk bos ki bi bilgmde yok yanls yonlendrmeler olmasn sen doktrnla kons