Meraba size bir soru sormak istiyorum 25 yaşındayım iki çocuk sahibiyim fakat çocuklarım prematüre doğdular erken doğum oldu rahim erken açılıyormus şimdi üçüncüye hamileyim ve doktorum rahim ağzı dikişini yapmak istiyor ama % 10 riski olduğunu söylüyor yapmakta çok kararsızım . Yapan var mı yaptıysanız süreci nasıl ilerlettiniz ve bu riske kapılan yaşayan var mı ?