Kızlar selamlar herkese :) eşimin işler bu aralar iyi gidiyor maddi anlamda, (nazar değmesin maşallah deyin :D ) aylık bir miktar para veriyor bana bende bu parayla birikim yapmak istiyorum ama ne yapmak lazım hangi bankayı tercih etmek lazım hiç bir fikrim yok tavsiye istiyorum sizlerden?