ranabetul Herkese merhaba, Rutin doktor kontrolüme gittiğimde NSTde sancı çıktı, serum ve iğne verildikten sonra dinlenmem için eve döndüm. Henüz 36 haftaya gelemedim o sebeple 20-40 arası sancıları çıkan ama doğumu zamanını bekleyen oldu mu acaba 🙏🏻
Edafmo ranabetul 20-40 çok yoğun sancılar değil, ilaçlar da işe yarayacaktır muhtemelen. Bol bol solunuza yatın dinlenin sağlıkla kavuşursunuz inşallah