Miniboy Phyloo burun aspiratörü daha almadım ama o markanın hava nemlendiricisi ve ateş ölçerini aldım. Tam bir fiyat performans ikiside çok iyi çıktı. O yüzden diğer cihazlarınında iyi olacagını düşünüyorum
Birannelikmeselesi Phyloo memnunum daha önce süpürgeye takılandan kullanıyordum. İleri ki yaşlar için uygun o ama yeni doğan için güçlü kalıyor. Nexus kullanıyorum şu an 3yaşında kızıma. Doğsun oğlumda elim ayağım olur gibi geliyor. Kuvveti çok uygun her yaşa.
Phyloo Miniboy ateş ölçer nebulızator o marka güzel memnunun ama ama bı kaç kişi gereksiz çekmiyor falan demiş ınternette alsam mı bilmiyorum hortumlu olan var tam bir eziyet cocuga
Phyloo Talentedmom çektirmedi kızım sürekli sorun yaşadık yaşıyoruz diğeri daha pratik olur diye düşündüm 🤷♀️
Talentedmom Phyloo iyi gibi duruyor ama doktora gidince sor sen doktoruna öneriyor musunuz diye çünkü geçen bir doktorun videosunu izledim bu tür yöntemi önermiyordu
Birannelikmeselesi Phyloo şu an size ne cevap vermeliyim bilemedim 🫣 ben size kendi deneyimimi söyledim :). Memnun olduğumu belirttim. Yorumlarda bu şekilde yazmış olmaları benim deneyimimi değiştirmiyor.
Girlmama Phyloo yok tatlim manueli cok nadir kullaniyorum bend eotomagik alacaktim sonra bir kac video denk geldi vazgectim 🥹
Phyloo Girlmama benimde kafam karışık çocuk sürekli burnu tıkanıyor manueli kullanamıyorum bas bas bağırıyor 17 aylık bunu düşündüm de emın değilim açıkçası kararsız kaldım