Normalde çoğu doktor hamile kalmadan kullanmanız gerekiyor dedi benim doktorum da öyle demişti bende ne zaman hamile kalacağımı bilmeyerek aylarca iğneyi kullanmamın zor olacağını söyledim o zaman hamilelik şüphen olursa erken test yaptır hamile olduğunu öğrendiğin an vurulmaya başla demişti ben enox4000 vuruluyordum