Ayy öyle diyenler ölmüş mü gerçekten ölüp geri mi gelmişler komikler ya🤦🏻♀️ Bende geçen sene doğurdum ve temmuzda yine ikinciye doğuracam. Sanırım sizin ilk gebeliğiniz ama öncelikle siz psikolojinizi sağlam tutun siz bu sürece kendinizi hazırlayın.. İster normal olsun ister sezeryan olsun ikisi de asla kolay değill sonuçta bi can çıkarıyorsunuz içinizden.. Ben sezeryan oldum ama ne acılar çektim sonrasında dikişlerim aylarca kapanmadı mahvolmuştum ama en güzel yanı da geçiyor😊şimdi o acıyı hatırlamıyorum bilee Rabbim öyle büyük ki o acıyı unutturuyor korkma sende çok güçlü bir annesin🙏🏻❤️