48sibel Kumsalzeyus vallahi çok zor kadın çok yıpraniyor ömürden ömür giduyor anaların hakkı ödenmez. Maddi manevi sorumluluğu çok büyük ortalık çok bozuk gelecek nesiller için çok endişeliyim
48sibel Benimennembirmelek benimde kızım 5 yaşında oğlum da 4.5 buçuk aylık şükür büyüyor asıl sorumluluk buyuyunce başlıyor sanki yaa
Benimennembirmelek 48sibel bencede büyüyünce kontrolden çıkıyorlar artık birey oluyorlar olsun cefası ayrı sefası ayrı güzel canları sağolsun evlatlarımızın🥰
2cocuk2kopek Kumsalzeyus 2025 sonrası doğan çocuklar için geçerliymiş 2. 3. Çocuk 2025 den sonra doğan içinmiş red alan arkadaş ve eşi memurmuş öyle yazmıştı o postta ondan red vermişler sanırım
Kumsalzeyus 2cocuk2kopek maşaAllah o zaman o kısmı niye ekliyorlar herkes daha 1 i doğurdu sene sonunda ekleselerdi madem saçma sapan işler
48sibel Benimennembirmelek öyle canım benim Allah bağışlasın kötülüklerden korusun Rabbım bütün evlatlarımızı 🥰