48sibel Selam kızlar, aylardır beklediğimiz dogum yardimi basvuru sonuc ve ödemeleri ne zaman gerçekleşecek acaba bilen gören duyan var mı ??? 😶
Bir-anne21 48sibel eşim baktı iki gün önce bende ret yemişim sadece süt parası yatmış bana bir ay önce doğum yaptım
48sibel Mrzbrvdr red cevabı alanlar olmuş geçenlerde burda birilerinden okudum bende hala devam ediyor yazıyor bilemedim
Mrzbrvdr 48sibel Bende de devam ediyor gözüküyor hala , ama neden red oluyor 2025 itibari ile doğum yapan herkese verilmeyecek miydi ?
2cocuk2kopek Kumsalzeyus 2025 sonrası doğan çocuklar için geçerliymiş 2. 3. Çocuk 2025 den sonra doğan içinmiş red alan arkadaş ve eşi memurmuş öyle yazmıştı o postta ondan red vermişler sanırım
Benimennembirmelek 48sibel ben ilk sadece eski cocuğumu ekledim sonra yanliş dediler ikinci çocuğu ekledim bu seferde eskisi de yazılacak dediler bende ikisini beraber yazdım ilki olumsuz sonuçlandı normal olarak iki başvurum hayla duruyor bakalım ne zmn sonuçlanıyor
Bir-anne21 48sibel bilmiyorum ama ben çalışmıyorum eşimde kendi işini yapıyor sigortası yok ev tok araba yok neye göre ret yedik bilemiyorum hani şartsız demişlerdi şartlı bile olsa üstümüze kayıtlı birşeyde yok anlamadık
Ddm28 Kumsalzeyus onunla hiçbir alakası yok ki ilk çocuğumu eklemediğim halde red geldi bu sefer her ikisini de akladım bakalım bunda ne kusur bulup neye red verecekler
Kumsalzeyus 48sibel ben de 3 tane var 3 ünü bekledim hala devam ediyor diyor 17 Nisan da yaptım başvuruyu
48sibel Benimennembirmelek çok uzadı ya ocakta dogum yaptım 5 aydır para alacam diye bekliyorum saçma geldi artık bu iş
Benimennembirmelek 48sibel bence teraneden naneler kimseye para fln vermezler millet doğursun diye attılar ortaya o kadar 🤷♀️