Ozlm_24 Derya146 canım benimde bat 16 mayıs az önce erken gebelik test yaptm ama negatif şimdi dogruluk payı nasıl olur bilemem ama eşim almış sabırsızlanp yaptm bilemedm ama senin belirtin neydi
Busranur_mnts Gördüm canım adete ne kadar var artımed mi test bende kuruma çizgisi çıkarmıştı başka bir testle de teyit et
Nuriay Busranur_mnts doktor kontrolunde yumurta çatlatma falan yaptırdınmı? Rahim kalınlığı falan nasıl?
Busranur_mnts Nuriay benim adetin 15inde Yumurta görüldü 16 ve 17 mm başka takibe almadı doktor demekki ya çatlaması ya da söndü bilmşyorum bu ay da devlete gidicem özele gitmeye durumum yok şimdi olmazsa diğer Ay özele giderim en azından iyi takip yapıyorlar
Nuriay Busranur_mnts anladım canım sen bu ay çatlama iynesi mutlaka söyle doktora belliki çatlamamış yumurta
Derya146 Ozlm_24 sağ kasık ağrısı ara ara bel ağrısı göğüs hassasiyeti ve hafiften bulantım vardı p.tesi erken gebelik testi yaptım çıkmamıştı bugün ilk idrarla yaptım çok silik.cikti hepimiz hayırlı haberler alırız inşallah