Bu ay tüp bebeğe başlayacaktım 2,5 yıldır sebepsiz var, muayene olduğumda yumurtlama günümdü ve mutlaka değerlendirin demişlerdi. Bu ay bat 13 mayıstı adetim hiç şaşmaz ya etken olurum ya tam gününde. 1 haftatır adet sancısı gibi sancılar var ğöğüs şişmesi hassasiyeti kaşık ağrıları bel ağrıları halsizlik var, ümitlenmek istemiyorum ama şüpheleniyorum , adet olacak sanıp ev gidiyorum akıştan beyaz akıntı geliyor, sizce var mı kan testi vs yapmalı mıyım